주메뉴

채용정보

홈 아이콘 채용정보 전체 채용정보
전체 채용정보
직원수 30명 규모의 뷰티제품 유통회사 세일즈팀 / 고객서비스팀 채용

  • 회사명

    Iwell Trade, Inc. (Trust & Loyalty)

  • 국가

    미국

  • 근무지역

    메릴랜드주, Baltimore

  • 채용분류

    무역/유통

  • 등록일자

    2024-04-24

채용정보 상세내용
회사

 - 2013년 설립된 직원수 30명 규모의 뷰티제품 유통회사

  : 타사 20개의 브랜드의 판매와 8개의 자사 브랜드 생산, 마케팅, 판매, 유통

홈페이지

 - https://www.iwelltrade.com/

근무지역

 - 미국 메릴랜드주, Baltimore

모집 포지션 

 1. 세일즈팀

  - Customer Management and Sales Activities:

   : Contribute to acquiring new customers and maintaining/enhancing relationships with existing ones.

   : Build knowledge about cosmetic product lines for effective product explanations and marketing support.

  - Sales Strategy Development and Execution:

   : Develop and execute sales strategies to achieve designated sales targets.

   : Update and optimize sales strategies based on market trends and competitor analysis.

  - Order and Inventory Management:

   : Process and manage customer orders, and monitor inventory levels.

   : Anticipate customer demand and maintain appropriate product quantities.

  - Team Collaboration and Reporting:

   : Ensure smooth collaboration within the sales team.

   : Regularly report on sales activities and share with the team.

  - Marketing Support:

   : Participate in promotional and marketing events to contribute to increased brand awareness.

   : Collect customer feedback for product and service improvement. 

 2. 고객서비스팀

  - Performing (internal or external) customer research by means of including surveys, product analytics, market research, interviews, online forums, or other cost-effective means of gaining insight into the voice of the customer. Using this insight to define the customer segments that the product will target, to understand those customers goals, and how they would gain value from our products

  - Managing our reviews, monitoring feedback, and responding to the reviews directly from platforms (Amazon, Walmart, Etsy, etc.)

  - Ensuring the accuracy of incoming shipment of goods, order completeness of outgoing shipments, the consolidation of orders, and timely shipping of products

  - Collaborating with data analyst and designer to create Journey Maps, Personas and Scenarios of Use

  - Establishing, monitoring, and analyzing digital experience metrics to uncover opportunity and informing strategy and optimization 

급여

 - 세일즈팀 : 연봉 42,000불

  : 경력자의 경우 50,000불 이상 가능

 - 고객서비스팀 : 시간당 20불

기타

 - 회사에서 도보 7분 거리 기숙사 제공(개인 부담금 500~700불)

  : 기숙사가 만실일 경우 지원 불가능

 - 회사 내규에 따른 유급 병가, 휴가 제공

 - 회사 액티비티 제공 ( 야구경기 관람, 탁구대회, 회사피크닉, 생일자 축하파티, 포상휴가, 크리스마스 축하선물 등) 

 - 정착지원금 지원 up to $1000

 - 근무평가에 따라 취업비자 및 영주권 지원

근무시간

 - 월~목요일, 오전 8시 30분~오후 5시 30분 / 금요일 오전 8시~오후 5시

 

[문의 및 지원하기]

 - 전화 : 02-554-7574  //  010-6383-7564

 - 카톡 : heungchan

 - 메일 : janghc@workbridge.co.kr     
회사명 : 워크브릿지 주소 : 서울특별시 강남구 논현로 401, 4층 403호(역삼동, 청송빌딩)
미국 앨라배마 협약사 : 1340 Valley Industrial Blvd, Valley, AL 36854 USA
미국 뉴욕 협약사 : 2600 Erie Blvd East, Syracuse, NY 13224 USA
대표 : 오형숙 / 사업자등록번호 : 280-95-01130 / 고용노동부인가 : F1200020200002
개인정보관리책임자 : 장흥찬 / TEL : 02-554-7574 / E-mail : janghc@workbridge.co.kr

Copyright 2020 WorkBridge All rights reseved.